کسب درآمد از قرارداد هوشمند اتریوم

اتریوم، دومین ارز رمز‌نگاری‌ شده‌ برتر در دنیا، اولین بار قرارداد هوشمند اتریوم کاربردی را ارائه کرد. این قراردادها از سال ۱۹۹۴ به وجود آمدند، اما در آن زمان پدیده بلاک چین وجود نداشت و عملا قراردادهای هوشمند کاربردی نداشتند. برای شناخت اتریوم باید ابتدا قراردادهای هوشمند را بشناسید و درک کنید. قرارداد هوشمند در ابتدا ممکن است گیج‌کننده به نظر برسد؛ اما وقتی که به انتهای این راهنما برسید، خواهید فهمید که قراردادهای هوشمند چگونه و چرا آغاز شدند، کدی که مورد استفاده قرار می‌گیرد چیست، این کد چگونه مورد استفاده قرار می‌گیرد و چرا می‌تواند جامعه را برای همیشه تغییر دهد!

مزایای قرارداد هوشمند

از آنجا که قراردادهای هوشمند بر اساس فناوری بلاک چین عمل می‌کنند، امنیت و سرعت بالایی دارند، مقرون به صرفه بوده و در عین حال، تنوع زیادی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

امنیت: قرارداد هوشمند به صورت هوشمند در میان همه گره‌های موجود در شبکه توزیع می‌شود. به این ترتیب امکان گم شدن و یا تغییر غیرمجاز آن از بین می‌رود.

هزینه پایین و سرعت بالا: این قراردادها به صورت خودکار اجرا می‌شوند و نیاز به واسطه و شخص ثالث میانجی را از بین می‌برند.

تنوع زیاد: طیف بسیار متنوعی از قراردادهای هوشمند وجود دارد که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کرده و بر اساس نیاز خود، بخشی از بندهای آن را تغییر دهید.

دابلوی چیست؟

دابل وی io یک برنامه ماتریس قرارداد هوشمند 8 سطحی است.این برنامه بر روی blockchain اتریوم به عنوان DAPP (برنامه غیر متمرکز) راه اندازی شده است و از طریق ریاضی با یک قرارداد هوشمند در blockchain اتریوم به صورت ریاضی ایمن است. بنابراین نمی توان:

  • هک و کلاهبرداری کرد.
  • تا زمانی که blockchain اتریوم وجود داشته باشد نمی تواند خراب یا ناپدید شود
  • dapp را نمی توان حذف یا تغییر داد. این کار تا زمانی که blockchain وجود داشته باشد ، به کار خود ادامه خواهد داد.
  • طبق قوانین از پیش تعیین شده قرارداد هوشمند. این ساده ترین ،سریعترین و دوستانه ترین برنامه بازاریابی و مهمتر از همه توانایی تکرار چرخه سود هر 64 روز یکبار.
  • این یک قرارداد هوشمند یا برنامه شبکه رمزنگاری در Ethereum است.
  • کد برنامه برای توزیع نقل و انتقالات ورودی در میان شرکت کنندگان طبق الگوریتم / قوانین خاص برنامه ریزی شده است که نمی توانند تغییر یا جعل شوند.
  • 100٪ ایمن و ایمن
  • بدون خطر
  • معامله به همت
  • 100٪ شفا
  • هیچ شرکت بدون شخص ثالثی درگیر نیس
  • به هیچ عنوان امکان کلاهبرداری و خاموش کردن وجود ندارد
  • بدون درخواست برداشت ، پرداخت اتریوم بطور خودکار صورت می گیرد ، طبق قوانین از پیش تعیین شده قرارداد ، مستقیماً به کیف پول شخصی شما اعتبار می شود. 

چه کسی مدیر پروژه است؟

در این پروژه ، هیچ سرپرست وجود ندارد. یک سازنده وجود دارد که کد قرارداد را در blockchain Ethereum بارگذاری کرده است. از آن زمان ، قرارداد هوشمند بخشی از شبکه کلی است که توسط کارگران معدنچی / اعتبارسنجی پشتیبانی می شود.هیچ کس نمی تواند عملکرد یک قرارداد هوشمند را تغییر دهد ، آن را حذف یا متوقف کند. هرگونه تلاش برای ایجاد تغییرات غیرمجاز به دلیل مغایرت با نسخه های قبلی در blockchain رد می شود.

[aparat id=”cDu2G” width=”600″]

فیلم آموزشی شماره 1 برای آشنایی بیشتر با سیستم

 

درآمد سیستم

درآمد در این سیستم بسیار ساده و راحت بوده به این گونه که شما در سطح ۱ با ۰.۰۸ اتریوم استارت میکنید و پس از فعالسازی حساب خود این سیستمو به دو نفر معرفی میکنیدحالا اون دو نفر اکه مثه شما هر کدام ۰.۰۸ اتریوم بذارند به شما ۰.۱۶ اتریوم معادل ۴۰ دلار کمیسیون ثبت میشود و بصورت آنی به ولت تراست شما افزوده میشود شما قادر خواهید بود در صورت افزایش تعداد زیرمجموعه ها سطح ۲ خود را فعال کنید در این‌ سطح شما با پرداخت ۰.۱۶ اتریوم میتوانید از ۴ زیرمجموعه خود که مثه شما به سطح ۲ رسیدن در مجموع ۰.۶۴ اتریوم معادل۸۰ دلار به صورت آنی دریافت کنید

 

 

 

[aparat id=”FeHMp” width=”600″]

فیلم آموزشی شماره 2 -بررسی ابهامات و ایرادات

 

آموزش شروع کار با Doubleway

1-ابتدا وارد سایت تراست ولت به آدرس https://trustwallet.com شوید و متناسب با گوشی خود اپلیکیشن را دانلود کنید. پس از دانلود اپلیکیشن Trust Wallet آن را نصب و سپس اجرا کنید.

[aparat id=”Nr7F2” width=”600″]

فیلم آموزشی شماره3-آموزش نصب کیف تراست والت

 

2-حال پس از شارژ شدن مبلغ 0.085 اتریوم در ولت، در اولین قدم می‌بایست مبلغ 0.08 را به کد QR معرف خود که پایین هست واریز کنید.به این صورت که داخل کیف پول داخل ارز اتریوم می روید سپس از قسمت send در قسمت Recipient Address روی paste  بزنید سپس روی کد QR که پایین گذاشتم بگیرید تا در کیف پول شما ذخیره شود. عدد پایین هم مقدارش 0.08 باید باشه.سپس گزینه next  و بعد کانفیرم و ارسال را بزنید.

3-بعد از این مرحله باید آدرس دریافت (Receive) اتریوم کیف پول تراست والت خود را کپی کرده و بعد به سایت doubleway.io رفته و در قسمت  وارد کرده و گزینه Login manually را بزنید.

 

4- بعد از آن به داشبورد یا محیط کاربریتون وارد میشوید و میتوانید در آنجا اطلاعات کاربری تان را مشاهده نمایید

ویژگی‌های سیستم دابِل وِی:

💡 این سیستم بصورت باینر بدون شرط تعادل است.
💡 جنولوژی شبکه شما برای همیشه بصورت ذخیره و سِیو می‌ماند.
💡 پرداخت پورسانت‌ها در هر مرحله آنی است؛ یعنی به محض واریز در زیرمجموعه مبلغ توسط سیستم به کیف پول آپلاین مربوطه منتقل می‌شود.
💡در صورتی که فردی نتواند زیر مجموعه خود را کامل کند از سوی کلیه آپلاین‌های سیستم حمایت می‌شود.
💡 فرصت هر فرد برای هر مرحله 64 روز است. در صورتی که 64 روز هر مرحله تمام شود باید با پرداخت مبلغ مشخص شده برای هر مرحله دوباره آن مرحله را فعال کرد تا از درآمدها استفاده کرد.
💡این اتفاق برای 64 روز دوم بسیار جالب است. چون در 64 روز اول نفراتی در چند سطح سیستم اضافه شده‌اند و از فعالیت سیستم اطلاع دارند. به محض شروع 64 روز دوم نفرات مجموعه نیز به سرعت مراحل خود را برای دریافت پورسانت‌ها فعال می‌کنند و آنوقت در عرض کمتر از یک روز چندین میلیون درآمد متناسب با با مراحلی که در 64 روز اول طی کرده‌اید به یکباره وارد کیف پول شما می‌شود. و در روزهای ادامه مراحل جدید را استارت می‌زنید.
💡این چرخه 64 روزه با فرایند تکرار دائمی است در سایت دابِل وِی Doubleway

💡دوستان به هیچ وجه نگران زیرمجموعه گیری نباشید به هر شخصی بگید بیا این سیستم با 14 دلار ثبت بزن دو نفر هم بیار 28 دلار پورسانت در لحظه وارد کیف پولت میشه با سر و کله اینکارو میکنه

💡به طور مستقیم اوه ثبت نام نکنید. شما باید در یک گروه از افراد در یک درخت ماتریکس 2×2 قرار بگیرید ، اینگونه رشد در درآمد است.
اگر به طور مستقیم و بدون خط مشی از یک شبکه / جامعه ثبت نام کنید ، تنها خواهید بود و رسیدن به سطح 8 فقط برای شما دشوار خواهد بود.

 

اگر نیار به کمک و مشاوره داشتید میتوانید از طریق آیدی تلگرام زیر با ما در تماس باشید

آیدی تلگرام ما در یوروپی



Admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *