پیتر برنت: قیمت بیت کوین می‌تواند به صفر میل کند!

۳,۰۰۰ دلار؟ ۱,۰۰۰ دلار؟ پیتر برنت (Peter Brandt) معامله‌گر مطرح، گفت قیمت بیت کوین می‌تواند به صفر هم برسد.

به گزارش یوتودی، معامله‌گر کالا، پیتر برنت، گفت که او توجه‌اش را روی احتمال رسیدن بیت کوین به صفر گذاشته است. کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۷,۵۰۰ دلار نظر این معامله‌گر مشهور را که تا چند ماه پیش دیدگاه صعودی داشت، تغییر داده است.

او چند روز پیش در توییتی نوشت که می‌توان سطوح زیر ۱,۰۰۰ دلار را هم برای قیمت بیت کوین متصور شد. یکی از دنبال‌کنندگان او درباره این توییت پرسید که چه چیزی باعث شده تا چنین نظری داشته باشد. پیتر برنت در پاسخ نوشت:

از همان ابتدا گفتم که به نظر من ۵۰ درصد احتمال دارد بیت کوین به سمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار حرکت کند و ۵۰ درصد احتمال دارد که سمت صفر میل کند یا دقیقاً به صفر برسد. زمانی که قیمت به زیر ۷,۵۰۰ رسید، پیش‌بینی‌ام را روی صفر گذاشتم.

طبق گفته برنت، بیت کوین هم می‌تواند به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد و هم به صفر. پس از سقوط شدید قیمت بیت کوین در ۱۳ می که حتی خوش‌بین‌ترین افراد را هم ترساند، این تریدر بیشتر سناریوی دوم را بررسی می‌کند. در دسامبر ۲۰۱۹ (دی ۹۷)، برنت گفته بود که به دلیل کف‌سازی قیمت بیت کوین در ۵,۳۰۰ دلار در ماه جولای، قیمت بیت کوین می‌تواند به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد. اما در روز پنجشنبه هفته گذشته که به «پنجشنبه سیاه» هم معروف است، قیمت بیت کوین تا ۳,۸۷۰ دلار هم پایین آمد.

سم بنکمن فرید (Sam Bankman-Fried)، مدیرعامل صرافی FTX مدعی شد که اگر بیتمکس جلوی لیکوئید شدن سرمایه‌ها را نمی‌گرفت، قیمت ممکن بود به سمت صفر میل کند. بنابراین شاید ادعای برنت خیلی هم دور از واقعیت به نظر نرسد.



Admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *