مرد خوش شانس :پیدا کردن کیف پول حاوی 1000 بیت کوین پس از 8 سال

شخصی که سال‌ها قبل برای سرگرمی بیت کوین استخراج می‌کرد، یک کیف پول قدیمی پیدا کرده است که ۱,۰۰۰ بیت کوین، و به همین تعداد از فورک‌های بیت کوین در آن موجود است.

به گزارش کوین تلگراف، در ۱۰ مارس (۲۰ اسفند)، پستی توسط یک کاربر که خود را «تازه‌وارد» عنوان می‌کرد، در انجمن بیت کوین تاک منتشر شد. او ادعا می‌کرد که بعد از وقفه‌ای طولانی به دنیای ارزهای دیجیتال بازگشته است و برای دستیابی مجدد به بیت کوین‌های قدیمی‌اش کمک می‌خواهد.

این شخص با نام کاربری «whoamisoon» ادعا کرد که سال‌ها قبل تعدادی بیت کوین با کارت گرافیکی ماین کرده است و اخیراً در یک فلش USB فایلی با نام «Wallet.dat» پیدا کرده است.

این ماینر سابق در انجمن بیت کوین تاک به دنبال این بود که برای نحوه جابه‌جایی بیت کوین‌ها از کیف پول از کاربران مشاوره بگیرد. همچنین او این سوال را پرسید که آیا به همین اندازه بیت کوین کش دارد، و اینکه چگونه می‌تواند بیت کوین کش را بفروشد.

این کاربر از اینکه می‌تواند به تعداد زیادی از کوین‌های فورک شده از بیت کوین دسترسی داشته باشد شگفت‌زده شد و نوشت:

نمی‌دانستم که تعداد هاردفورک‌ها انقدر زیاد است. فوق‌العاده است!

اندکی بعد و در همان روز، انتقال ۱,۰۰۰ بیت کوین که در ۲۴ آگوست ۲۰۱۰ (۲ شهریور ۱۳۸۹) ماین شده بود، در بلاک چین بیت کوین شناسایی شد. این انتقال باعث شروع گمانه‌زنی‌هایی شد مبنی بر اینکه کوین‌ها به whoamisoon تعلق دارد. به نظر می‌رسد این بیت کوین‌ها به کیف پول صرافی کوین بیس انتقال داده شده است.

در تاریخ ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) این شخص دوباره به بیت کوین تاک برگشت تا از همه کسانی که او را راهنمایی کرده‌اند تشکر کند. او گفت:

از تمام پیشنهادات شما متشکرم. بازگشت بسیار خوبی بود و با گرم‌ترین استقبال از سوی شما همراه شد. باید به این راه ادامه دهیم، این می‌تواند به افراد بیشتری که وضعیتی مشابه من دارند کمک کند.

این کاربر بیت کوین‌های خود را قبل از ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) و قبل از سقوط شدید قیمت‌ها، نقد کرده است. احتمالا او هر واحد را در حدود قیمتی ۷,۵۰۰ تا ۸,۰۰۰ دلار فروخته و ۷.۵ تا ۸ میلیون دلار بدست آورده است. ارزش روز بیت کوین کش و بیت کوین اس وی متناظر نیز حدود ۵۰۰,۰۰۰ دلار است.



Admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *