حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

نحوه پردازش سفارشات

 اکثر محصولات ارائه شده در فروشگاه یوروپی به صورت دیجیتال کد بوده و بعد از ثبت و تکمیل سفارش، سریال ارسال شده از بخش لیست سفارشات  قابل مشاهده است.
بعد از ثبت نام در فروشگاه و تایید اطلاعات هویتی مانند شماره همراه و ایمیل، تمامی سفارشات ثبت شده به صورت زیر پردازش و ارسال خواهند شد.
◉ تحویل آنی:  محصولاتی که بر روی آنها برچسب تحویل آنی درج شده است، بلافاصله بعد از ثبت سفارش به صورت خودکار پردازش و تکمیل خواهند شد.
◉ تحویل 1 تا 3 ساعت:  محصولاتی که بر روی آنها برچسب تحویل 1 تا 3 ساعت درج شده است، بعد از ثبت سفارش در کمتر از 3 ساعت کاری پردازش و تکمیل خواهند شد. البته ممکن است تهیه و تکمیل اینگونه محوصلات نیاز به زمان بیشتری داشته باشد. از همین جهت در برخی مواقع قادر به ارسال در 3 ساعت کاری نخواهیم بود و ممکن است این زمان تا 24 ساعت افزایش یابد.
◉ پیش سفارش: برخی از محصولات مانند بازی‌های جدید، به صورت پیش فروش عرضه می‌شوند. از مزیت‌های پیش خرید کردن می‌توان به دانلود و اجرای سریعتر بازی قبل از انتشار رسمی،  بسته الحاقی اضافه، سکه و اعتبار اضافه و … اشاره کرد. اینگونه محصولات بعد از ثبت سفارش در اسرع وقت، بین 1 تا 24 ساعت خریداری و تحویل داده خواهند شد.
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
انتخاب ارز
IRR ریال