حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

قوانین و مقررات

ثبت نام و ورود کاربر در  فروشگاه محصولات مجازی یوروپی و ثبت هرگونه سفارش به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین این فروشگاه از سوی کاربر است.
محتویات این صفحه در هر زمانی بدون اطلاع و هماهنگی قبلی قابل تغییر است. همواره قبل از ثبت سفارش جهت اطمینان، تاریخ آخرین آپدیت محتویات صفحه را چک نمایید تا در صورت تغییر و یا بروزرسانی محتویات باخبر شوید.

 

 

⚫ قانونی بودن فعالیت فروشگاه یوروپی

فروشگاه یوروپی کاملا به صورت قانونی و با کسب مجوزهای مربوطه در حال فعالیت می‌باشد، لذا کلیه خدمات ارائه شده در وبسایت فروشگاه محصولات مجازی یوروپی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون جرایم رایانه‌ای می‌باشد.
توجه داشته باشید، تمامی کالاهای دیجیتالی عرضه شده در فروشگاه یوروپی از نمایندگی و سورس‌های معتبر تهیه می‌شود. در صورتی که مشکلی رخ دهد که البته احتمال آن خیلی خیلی کم است، به راحتی و در سریعترین زمان مشکل قابل پیگیری و رفع خواهد بود.

 

 

⚫ رویه ثبت و دریافت سفارش

لطفا جهت آشنایی با فروشگاه یوروپی و نحوه ثبت سفارش  این بخش را مطالعه فرمایید. همچنین بعد از ثبت سفارش، رویه پردازش و ارسال سفارشات در  این بخش توضیح داده شده است،
در برخی موارد ممکن است سفارشات ثبت شده نیاز به زمان بیشتری جهت پردازش و ارسال داشته باشند، در همین رابطه فروشگاه محصولات مجازی یوروپی موظف است حداکثر طی 24 ساعت وضعیت سفارش شما را مشخص و ارسال کند.

 

 

⚫ شرایط لغو سفارشات دیجیتال

  1. بعد از ثبت درخواست مرجوع کردن سفارش، ابتدا آن محصول برای فروش مجدد در سایت قرار داده خواهد شد. سپس بعد از فروش و تایید سلامت کد توسط خریدار جدید، مبلغ سفارش به کیف پول شما در سایت انتقال پیدا می‌کند.
  2. فروشگاه یوروپی وجه سفارشات لغو شده را فقط به کیف پول آن شخص در سایت انتقال خواهد داد. لذا برگشت وجه به شماره کارت یا حساب شخص امکان پذیر نیست
  3. در صورتی که قصد لغو سفارشتان را دارید، وارد تاریخچه فاکتورها شوید و بر روی مشاهده فاکتور کلیک کنید. سپس با کلیک بر روی دکمه قرمز رنگ برگشت سفارش و تکمیل فرم، درخواست شما برای ما ارسال می‌شود.

 

 

⚫ تعهدات فروشگاه و وظایف خریدار

  1. ✔️فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل کالا را در اختیار خریدار قرار دهد.
  2. ✔️فروشنده موظف است کالای سالم و بی نقص را مطابق با آنچه معرفی شده را برای خریدار ارسال کند.
  3. ✔️خریدار موظف است اطلاعات دقیق و کامل خود را در زمان ثبت نام برای دریافت سفارش خود در اختیار فروشنده قرار دهد.
  4. ✔️فروشنده می‌تواند بنا به تشخیص و به هر دلیل سفارش را لغو کند و از ارسال سفارش خودداری کند. بدیهی است در صورت نیاز، هماهنگی های بعدی می‌بایست توسط فروشنده و خریدار انجام پذیرد.
  5. ✔️خریدار موظف است قبل از ثبت سفارش کالای مورد نظر خود، اطلاعات لازم در مورد کالا را از طریق سایت فروشنده کسب کند و سپس سفارش خود را ارسال کند.
  6. ✔️تمامی کالاها پس از تحویل شامل 72 ساعت گارانتی می‌باشند.
  7. خریدار باید ابتدا نسبت به احراز هویت در فروشگاه یورپی اقدام نماید

 

⚫نحوه ثبت شکایت

خریدار میتواند پس از تحویل محصول و تنها در بازه زمانی بین 12 تا 24 ساعت کیفیت محصول دریافتی را بررسی نماید و در صورت عدم رضایت محصول میتواند مستقیما با مدیر بخش فروش شکایت خود را ثبت نماید ودر صورت حل نشدن مشکل میتواند مستقیما به مدیریت وب سایت شکایت خود را اعلام نماید

خاطر نشان میشود که یوروپی به عنوان یک وب سیات مشتری مدار همواره سعی و تلاش خود را در زمینه رضایت تمامی مشتریان عزیز به کار میبندد چرا که اعتقاد دارد مشتریان مهمترین عامل برای رشد و گسترش کار و تبلیغات موثر میباشند.

 

⚫ راه‌‌های ارتباطی

فروشگاه محصولات مجازی یوروپی تمامی خدمات خود را از طریق وبسایت خود ارائه می‌نماید و راه‌های ارتباطی ما با شما به صورت زیر می‌باشد.
شماره تماس دفتر: 05152323813 | شماره همراه اضطراری: 09362704808 | کانال و پشتیبانی تلگرام: @Europay

 

لازم به ذکر است فروشگاه محصولات مجازی یوروپی مسئولیتی بابت نصب و یا آموزش فعال سازی کالاهای ارائه شده ندارد و صرفاً عرضه کننده می‌باشد. البته این فروشگاه همواره سعی می‌کند تا توضیحات و آموزش‌هایی جهت راهنمایی خریداران در صفحه محصولات خود ارائه کند تا پس از ثبت سفارش، در فعال سازی و استفاده دچار مشکل نشوید.

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
انتخاب ارز
USD دلار آمریکا