کسب ساتوشی زیاد با Epay

ePay یکی از بهترین سایت های کسب میباشد که مجموع بهترین سایت های کسب درآمد قطرهای رو در یک جا جمع آوری کرده است و تمام پورسانت انجام فعالیت در این سایت ها را یک جا در خود سایت جمع آوری کرده و مستقیم به حساب شما واریز میکند

با این کار شما با خیال راحت به انجام فعالیت پرداخته و ساعتی تقریبی تا 36000هزار ساتوشی نیز درآمد خوهید داشت(اگر هر وظیفه رو در 15 ثانیه انجام و هر وظیفه تنها 150 ساتوشی درآمد داشته باشد میشود 600 ساتوشی در دقیقه که در60 دقیقه میشود 36000 ساتوشی که البته بسستگی به سرعت عمل شما دارد)

علاوه بر دریافت بیت کوین شما میتوانید از سایر کریپتوها مثل لایت کوین یا دژ کوین و یا سایر دیگر کریپتوها نیز درآمد داشته باشید

 

قبل از ثبت نام شما نیاز به یک حساب بیت کوین برای دریافت پورسانت دارید که اگر ندارید بر روی لینک زیر کلیک نمایید

آموزش افتتاح حساب بلاک چین

آموزش ثبت نام

بر روی بنر زیر کلیک نمایید و سپس آدرس بیت کوین خود را وارد نمایید. همچنین میتوانید با پر کردن مشخصات خود در آن ثبت نام نمایید و بانام کاربری و رمز عبور به کیف پول ای پی خود وارد شوید.

epay

برای شروع کسب درآمد بهتر است  بعد از ثبت نام و ورود(Login) برروی منوی  Free BTC کلیک کرده و در ادامه روی Start browsing Fauctes کلیک کرده و آدرس بیت کوین خود را وارد کرده و بر روی Spain کلیک کنید و روی Next کلیک کرده و در ادامه  کداعتبار سنجی(Captcha) را وارد کرده روی Claim کلیک نمایید.

سپس بر روی Visit next site کلیک کرده و ادامه دهید…

در واقع بدین صورت سایتها (سایتهای کسب درآمد قطره ای) پشت سر هم بصورت متوالی نمایش داده میشود.

 

آشنایی با قسمتهای مختلفePay

در قسمت Dashboard میتوانید درآمد خود و زیر مجموعه هایتان و زمان پرداختها و اخبار سایت راببینید.
در قسمتProgress till reaching your payout threshold  حد نصاب درآمد تان برای پرداخت هفتگی(یکشنبه ها) را نشان میدهد که باید درصد آن به100 (13000satoshi)برسد البته میتوانید از قسمت Setting تغییرش بدید.

Transaction: در این قسمت نام سایت ومقدار و تاریخچه درآمدهایتان را نشان میدهد.

Report: در این قسمت نمودار درآمد ها و پرداختها و تعداد زیر مجموعه هایتان نمایش داده میشود.

ُSupport: این قسمت برای  تیکت به پشتیبانی و دیدن سوالات متداول میباشد.

My Account: این قسمت برای تنظیمات و ویرایش پروفایل و پرداختها است و همچنین از منوی    Depositمیتونید درآمد های خود را از سایتهای دیگر و آدرس های دیگر (مانندبلاک چین) ذخیره کنید.حداقل مبلغ  برای واریز 0.0005 BTC است.

نکته:( پرداختها در ای پی هر هفته یکشنبه ها بصورت اتومات انجام میشود. پرداخت فوری با کسر 10000 ساتوشی کارمزد صورت میگیرد.)



Admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *