صرافی بزرگ بریتانیایی از عرضه‌ فیزیکی قراردادهای آتی بیت کوین خبر داد

کوین فلور ای ایکس (CoinfloorEX)، یکی از بخش‌های اجرایی صرافی ارزهای دیجیتال کوین‌فلور (Coinfloor) بریتانیا، برای ارائه معاملات قراردادهای آتی بیت کوین در بازار آسیا، سازماندهی مجددی انجام داده است. این خبر را مدیرعامل این صرافی در مصاحبه با بلومبرگ در تاریخ دوشنبه،۷ ژانویه (۱۷دی) اعلام کرد.

صرافی کوین فلکس (CoinFLEX) که برند جدید و کوتاه‌شده «صرافی وام‌دهی و قراردادآتی کوین» است، توسط ائتلافی شامل راجر ور، یکی از سرمایه‌گذاران اولیه بیت کوین و حامی هارد فورک جنجالی اخیر بیت کوین کش، تصاحب شده است.

همچنین از دیگر افراد حاضر در ائتلاف کوین‌فلکس می‌توان به سرمایه‌گذار اولیه بیت کوین به نام مایک کومارانسکی (Mike Komaransky)، شرکت بانکداری سرمایه‌گذاری دراگون فلای کپیتال (Dragonfly Capital) در ایالات‌متحده‌، شرکت مادر پلتفرم ارزهای دیجیتال کوین‌شیرز (CoinShares) و بقیه اشاره کرد.

به گفته‌ی سایت خبری بلومبرگ، این سرمایه‌گذاری خطرپذیر قرار است در شهر هنگ‌کنگ چین انجام شود و سرپرستی آن بر عهده‌ی مارک لمب، مؤسس کوین‌فلور باشد.

این شرکت قرار است از ابتدای ماه فوریه‌ ۲۰۱۹، قراردادهای آتی بیت کوین، بیت کوین کش و اتریوم را به سرمایه‌گذاران خرد آسیا عرضه کند.



Admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *