آشنایی با قرارداد هوشمند ETHRUN

یکی دیگر از قرادادهای هوشمند که برپایه ایتریوم طراحی و اجرا شده است قرارداد هوشمند ETHRUN هست که به تازگی اجرا شده است و این فرصتی مناسب برای کسانی میباشد که می خواهند از درامد بیشتری برخوردار شوند و افراد دیگر به به صورت خودکار زیر مجموعه آنان گردد

مبلغ مورد نظر برای حضور در این پروژه مبلغ 0.1 اتریوم میباشد

در ویدیوی آموزش پایین شما با این قراداد به صورت مفصل و نحوه درامد زایی آن آشنا میگردید

[aparat id=”7Uagk”]

آموزش ساخت اکانت و شروع قرارداد اتران

برای ساخت اکانت ETHRUN باید یک کیف پول تراست و یا متاماسک ایجاد کنید. می توانید از متاماسک برای کامپیوتر و تراست والت برای گوشی همراه استفاده کنید.

وارد سایت تراست ولت به آدرس https://trustwallet.com شوید و متناسب با گوشی خود اپلیکیشن را دانلود کنید. پس از دانلود اپلیکیشن Trust Wallet آن را نصب و سپس اجرا کنید.
حال پس از شارژ شدن مبلغ 0.1 اتریوم در ولت، در اولین قدم می‌بایست مبلغ 0.1 را به آدرسی که نوشته شده واریز کرده تا اکانت شما اکتیو شود.

شما بعد از فعال سازی باید شروع به زیرمجموعه سازی بکنید شما برای سطح اول خود می توانید 3 نفر رو به این سایت دعوت کنید اگر این افراد سطح یک رو فعال کنند کل 400 دلار برای شما فرستاده می شود یعنی 1200 ترون از سطح یک سود می کنید.

تفاوت طرح پانزی و هرمی با سیستم پلکانی قراردادهای هوشمند

1- پروژه های هرمی به راحتی مبالغ موجود کاربران را می توانستند مسدود کنند ولی در قراردادهای هوشمند این امکان وجود ندارد چرا که به هیچ وجه کیف پول شما قابل کنترل نیست و حتی جایگزین کردن آن با سایر کاربران غیر ممکن خواهد بود.

2- پروژه های پانزی تمامی نقل نقل و انتقالات مالی با کلیه عواقب ناشی از آن در قالب عامل انسانی و عملیات دستی انجام می شود اما در حال حاضر با نسل جدید فناوری بلاکچین و قراردادهای هوشمند، تمامی عملیات به صورت خودکار انجام می شود و عامل انسانی کاملاً مستثنی است.

3- بزرگترین فریب پروژه های هرمی این است که افرادی که ابتدا شروع کنند به سودهای بالایی دست پیدا می کنند و همواره افرادی که در سطح های پایین تر قرار دارند سودی کسب نمی کنند اما این مشکل بزرگ توسط اسمارت کانترکت ها به زیباترین شکل ممکن حل شده است به این صورت که شما برای کسب درآمد بیشتر الزاما باید افراد را در زیرمجموعه افراد شبکه خود بزنید تا ابتدا آنها سود کنند و با level up کردن آن ها شما نیز به سود خود دست پیدا کنید.

4- دروغی به نام هک یا بسته شدن در اسمارت کانترکت ها وجود ندارد چرا که قرارداد هوشمند ETHRUN در شبکه اصلی اتریوم بارگذاری می شود و توسط هر کسی از جمله توسعه دهندگان آن قابل حذف نیست.

این بدان معناست که برای اولین بار در تاریخ بشریت تضمین های 100٪ واقعی وجود دارد که حساب کاربری هک نشود. علاوه بر این، هر برنامه نویسی در جهان قادر خواهد بود بر اساس همان قرارداد هوشمند، یک سایت جدید بسازد و هر رهبری ساختار می تواند یک ساختار سایت را در همان قرارداد هوشمند بسازد. بنابراین، سیستم از هرگونه اقدامات مدیریت پروژه محافظت می شود.

مزایای منحصر به فرد قرارداد هوشمند ETHRUN

1- زیرمجموعه خودکار
این سیستم به خودی خود زیرمجموعه ها را برای شما پیدا می کند. شرکت کننده هایی که از طریق لینک رفرال مراجعه نکرده اند، زیرمجموعه های تلفیقی می شوند و بین کاربرانی که از قبل خریداری کرده و سطح 1 انها شروع شده است، توزیع می شود.

2- بازپرداخت درآمد
سود دریافت شده برای تمام زمان در پروژه، می تواند هر ماه تکرار شود. تعداد کمی از افراد در ساختار شما از این عملکرد استفاده می کنند که سود شما بالاتر می رود اما این امکان برای همه وجود دارد.

3- عدم وجود خطر
هزینه های شما در پروژه بیش از 0.1 ETH در ماه نمی گذرد که با اولین زیرمجموعه به شما بازپرداخت می شود. بدون “درخواست پرداخت” و نیازی به انتظار نیست. وجوه شما بلافاصله به کیف پول شما منتقل می شود.

4- کسی قادر به متوقف کردن سیستم نیست
حتی اگر سایت پروژه از بین برود، کار ابدی سیستم با قرارداد هوشمند و blockchain اتریوم تضمین می شود.

5- غیر متمرکز
این سیستمی است که هیچ کس آن را کنترل نمی کند. عامل انسانی (از جمله مدیر پروژه) کلا وجود ندارد. هیچ کس نمی تواند متوقف کند، تغییراتی در سیستم ایجاد کند یا وجوه شما را نگه دارد. قرارداد هوشمند منبع باز را نمی توان از شبکه Ethereum حذف کرد.

👨‍👩‍👧‍👦 همه معاملات بین شرکت کننده ها است
مدیریت پروژه به پول شما دسترسی ندارد ، تمام محاسبات از طریق یک قرارداد هوشمند انجام می شود (قابل تغییر نیست) ، که بلافاصله وجوه را به کیف پول ETH هدایت می کند.

اعتبار و قانونی بودن اسمارت کانترکت Ethrun

از آنجا که هیچ کس شما را مجبور به انتقال پول به کسی نمی کند. کلیه سرمایه گذاری هایی که انجام می شود به صورت داوطلبانه است همچنین تنها مبلغ مورد نیاز در تمام مراحل فقط 400 ترون که معادل کمتر از 100 هزار تومان می باشد.

در این پروژه چیزی به عنوان کلاهبرداری وجود ندارد، زیرا در سیستم هیچ گونه سپرده وجود ندارد، و تمام نقل و انتقالات بصورت برگشت ناپذیر بین شرکت کنندگان انجام می شود.
قرارداد هوشمند وجوه را ذخیره نمی کند بلکه فقط بین آدرس شرکت کنندگان تغییر مسیر می دهد. هیچ پرداختی در سیستم وجود ندارد، این بدان معنی است که هیچ تأخیری نمی تواند وجود داشته باشد. وجوه بلافاصله مستقیم به کیف پول شرکت کنندگان می رود.

نحوه درآمد زایی از پروژه Ethrun

1- مرحله اول
برای ثبت نام و دریافت همزمان سطح 1 در سیستم، 0.1 ETH را به upline خود ارسال میشود. اولین کاربر، که بعد از شما خواهد آمد، این مبلغ را برای شما ارسال می کند.

2- مرحله دوم
ورود به حساب ، فقط با استفاده از شماره کیف پول اتریوم (بدون رمز عبور) است. رمز عبور لازم نیست، زیرا حساب شما در یک قرارداد هوشمند است و نه در سایت. بنابراین، حساب شما حتی توسط مدیریت سایت نمی تواند مسدود یا حذف شود. کیف پول Ethereum شما قابل هک شدن یا تغییر دادن آن به دیگری نیست.

پلن Ethrun

1- Панель управления: کنترل پنل 2- Партнеры: لینک زیرمجموعه گیری و درخت شبکه شما 3- Аплайны: پنج سطح بالا شما 4- Утерянные переводы: سود های از دست رفته شما به دلیل آپدیت نکردن لول 5- Выход: خروج از سایت 6- Ваш ID в системе: آیدی شما 7- Ваш Ethereum кошелек: آدرس اتریوم شما 8- Заработано Ethereum: سود کسب شده شما به اتریوم 9- Заработано долларов: سود کسب شده به دلار 10- Партнеры: تعداد تیم شما 11- Текущий уровень: سطح شما

3- مرحله سوم
برای دریافت زیر مجموعه سه روش وجود دارد:
1) در ETHRUN زیرمجموعه به ساختار خود جلب کنید و از طریق کانال و گروه های تلگرامی و یا اینستاگرام بقیه اعضا را دعوت کنید.
2) با استفاده از “سرریز” (همانطور که در قرارداد هوشمند برنامه ریزی شده است)، از خطوط uplind خود دریافت کنید.
3) صبر کنید تا سیستم به تنهایی زیرمجموعه رایگان شما را به شما ارائه دهد.(قابلیت اختصاصی اتران)
4- مرحله چهارم
معاملات اتوماتیک را از قرارداد هوشمند مستقیماً در کیف پول اتریوم دریافت کنید.
طبق جدول زیر ، در سطح 1- شما 0.20 ETH، در سطح 2 – 0.80 ETH و در سطح 3 – 3.20 ETH منتقل می شوید. (در کل 10 سطح و ماهانه 2148.30 درآمد وجود دارد).

5- مرحله پنجم
مرحله 5 لازم است تا درآمد یک بار دائمی شود ، هر ماه تکرار کنید

اگر بیش از 2148.30 ETH و 64 زیر مجموعه ناشناس کسب کرده اید. کار بعدی چیست؟ این ممکن است هر ماه تکرار شود و یک ساختار را حفظ کند. هر سال به همان میزان درآمد، که در تمام مدت زمان موجود در سیستم جمع آوری کرده اید، دریافت کنید. و اگر تعداد کمی از افراد در ساختار شما باقی مانده اند، درآمد بیشتری برای شما است. در صورت عدم فعالیت آنها، زیر مجموعه های غیرفعال و رها شده شما – “دری” به همه زير مجموعه های آنها در همان سطح هستند.

 



Admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *